2024-1-TR01-KA131-HED-000196911 dönemi kapsamında 10-30 Ekim 2025 tarihleri arasında Personel Hareketliliğine başvuranların listesi, Erasmus seçim komisyonu tarafından incelenmiş, başvuru ilanında belirtilen koşullar ve Erasmus+ yönergesine göre kararlar alınmıştır:
- Ders Verme Hareketliliği için 9, Eğitim Alma Hareketliliği için 9 kontenjan ayırılmıştır.
- Başvuru esnasında kabul mektubunu sunmayan asıl durumdaki personelin 26 Aralık 2025 Cuma günü mesai bitimine kadar kabul mektubunu erasmus@istun.edu.tr adresine göndermeleri gerekmektedir.
- Hareketlilik gerçekleştirecek adayların faaliyet için gerekli olan evrağı hareketlilik tarihinden en geç 10 gün önce İSTÜN Erasmus hareketlilik sayfası olan ERASTUN sistemine yüklemeleri gerekmektedir.
- Hareketlilikten feragat eden veya eksik evrak tesliminde bulunan asıl listedeki adayların yerine yedek listede bulunan personel değerlendirmeye alınacaktır. Asıl adayın 26 Aralık 2025 Cuma gününe kadar kabul mektubunu sunamaması durumunda, Erasmus Ofisi yedek listede bulunan adaylar ile iletişime geçecektir. Bu durumda yedek listede bulunan adayların en geç 23 Ocak 2026 Cuma günü mesai bitimine kadar kabul mektubunu erasmus@istun.edu.tr adresine göndermeleri gerekmektedir. Kabul mektubunu sunmuş yedek listede bulunan adaylar, puan sıralaması göz önünde bulundurularak asıl listeye alınacaktır.
- Yedek listede bulunan adaylar hibesiz hareketlilik yapmak istemeleri durumunda en geç 28 Kasım 2025 tarihine kadar Erasmus Ofisi ile iletişime geçmelidir.
- Proje bitiş tarihi göz önünde bulundurularak en geç 10 Haziran 2026 tarihine kadar bütün hareketlilikler tamamlanmalıdır.
- Sonuçlara itirazı olan adaylar 21 Kasım 2025 tarihine kadar Erasmus Ofisine dilekçe yoluyla sunmalıdır.
Adaylar https://turnaportal.ua.gov.tr adresine giriş yapıp Başvurularım seçeneğine tıklandığında ilgili ilanın karşısında değerlendirme sonucunu bulacaktır.
Hareketliliğe başlamadan önce hazırlanması ve Erasmus Ofisine teslim edilmesi gereken belgeler:
- Görevlendirme kapsamında, Erasmus+ Programı ile ders verme/eğitim alma hareketliği gerçekleştireceği kurum/kuruluş, bölüm/birim adı ve ziyaret tarihlerini belirten akademik kadro için Fakülte Yönetim Kurulu (FYK) kararı, idari kadro için görevlendirme yazısı
- Misafir olunacak üniversiteden/kurumdan alınan davet mektubu
- Yapı Kredi Bankası Euro hesap cüzdanı fotokopisi
- Pasaport kimlik sayfası fotokopisi ve varsa vize
- Personel Hibe Sözleşmesi
Dönüşte Uluslararası Erasmus Ofisine teslim edilmesi gereken belgeler:
- Gidilen üniversiteden alınmış olan Katılım Sertifikası (Hareketliliğinizin başlangıç ve bitiş tarihlerini içeren gittiğiniz üniversiteden alınan imzalı mühürlü bir belge).
- Gidilen üniversitede yapılan faaliyetlerin raporlanıp sunulması (her gün yapılan faaliyet kanıtlayıcı fotoğraflarla birlikte yazılmalıdır).
- Nihai Rapor Formu – (e-posta adresinize gönderilecek link üzerinden doldurulacaktır)
- Uçuş kartları ve pasaport giriş-çıkış sayfalarının fotokopisi (e-devlet giriş çıkış)
Ders Verme Hareketliliği listesine ulaşmak için tıklayınız.
Eğitim Alma Hareketliliği listesine ulaşmak için tıklayınız.
ERASMUS KOMİSYONU